“Nadat ik 25 jaar een zeer zelfstandige baan had gehad met veel verantwoordelijkheid, werd ik ontslagen i.v.m. een reorganisatie.

Dit heeft op mij een diepe indruk gemaakt, waardoor ik depressief werd. Via de huisarts kwam ik terecht bij Patrice van Zimmeren. In eerste instantie stond ik hier zeer sceptisch tegenover, omdat ik gewend was mijn eigen problemen op te lossen, maar ik gaf Patrice het voordeel van de twijfel. In de loop van een aantal gesprekken wist zij mij echter te bereiken en langzaam maar zeker “af te pellen” en door te dringen tot de kern van het probleem. Zij heeft mij hierdoor een geheel andere kijk gegeven op de toekomst en mijn mogelijkheden. Ik ben een heel ander (beter) mens geworden en zie de toekomst weer met vertrouwen tegemoet.” ”

 

1000 tekens over

Klachtenregeling

Wat vervelend, u heeft een klacht?
Wanneer u een klacht wenst in te dienen kan dit digitaal via ons klachtenformulier.
Het is daarbij belangrijk dat u uw klacht zo duidelijk mogelijk omschrijft en dat u uw contactgegevens hierbij vermeld.

Lees meer over de klachtenregeling van Bureau Van Zimmeren via de pagina met het klachtenformulier.

 Naar klachtenformulier...